Wednesday, January 21, 2009

LG GD910

Taking a completely different approach is the LG GD910 wristwatch phone due to be shown next month. This tiny device has a 1.4" touchscreen display, an MP3 player, Bluetooth, speakerphone and HSDPA support so that it can enjoy 3.5G downloads.

Video calling is supported through a camera on the front, and the GD910 also has speech dialling and a text-to-speech function to read back text on the tiny display.

LG haven't given full details of the phone, but it will be interesting to see just how much it weighs and what the battery life is like when full details are known in a few weeks time.

20 comments: "LG GD910"

harry seenthing said...

wah keren buanget nih......neng, kok belum tidur...lagi demam DBD yah....mau dong HP kayak gheenee....wah jangan jangan ini hapeyang baru di beli yah neng.....

Sang Penyamun 210109 said...

Nice rivew girl.... i miss u so much.. heheehe..

ipanks said...

wuihhhh pengennnnnnnnnnnnn.tapi sapa yap yang mau beliin daku?

lookj said...

makin keren aja blognya, engen banget komen banyak tapi english masih blibat-blibet

suryaden said...

wow, battery life is a few weeks time, so its a wonderfull power...
but how much that i can get?

david said...

keren y

aR_eRos said...

keren sih tapi kayak'e susah buat SMS'an ya

ExiOST said...

wah kendalanya smsan, end susah buat YMan...

devianty said...

terimaksih atas dukunganya,karena saran da kritik sangat berguna bagi blog ini untuk lebih baik...thans..

Sekarani said...

keren....tp kayanya gag nyaman buat SMS an deh

the fachia said...

salam kenal.. :)

dewi said...

hapenya bagus...

casual cutie said...

wah keren nih....mahal ya???

debrian said...

keren ya modelna

oPa said...

kurang useful yah neng..
masih sedikit sulit untuk di gunakan, tapi portable nya itu yang amuuPuun angkat tangan ma kaki deh..
Hehhehe...

it's bdh said...

emang inovatif nih gadget, tapi klu mau nelpon dideketin sama bibir apa sama ..... telinga nih ?

cheers,

Erik002 said...

Sudah mendukung 3,5 G ya.
Makasih infonya ya

Ali Munandar said...

wekekek .. terlalu cepat perkembangan HP jadi susah buat nabungnya ..hehehe

attayaya said...

apa ga kebesaran di tangan ntar?

dewi said...

hpnya keren banget...sukses yah

Post a Comment