LG GD910

Taking a completely different approach is the LG GD910 wristwatch phone due to be shown next month. This tiny device has a 1.4" touchscreen display, an MP3 player, Bluetooth, speakerphone and HSDPA support so that it can enjoy 3.5G downloads.

Video calling is supported through a camera on the front, and the GD910 also has speech dialling and a text-to-speech function to read back text on the tiny display.

LG haven't given full details of the phone, but it will be interesting to see just how much it weighs and what the battery life is like when full details are known in a few weeks time.

Comments

  1. wah keren buanget nih......neng, kok belum tidur...lagi demam DBD yah....mau dong HP kayak gheenee....wah jangan jangan ini hapeyang baru di beli yah neng.....

    ReplyDelete
  2. wuihhhh pengennnnnnnnnnnnn.tapi sapa yap yang mau beliin daku?

    ReplyDelete
  3. makin keren aja blognya, engen banget komen banyak tapi english masih blibat-blibet

    ReplyDelete
  4. wow, battery life is a few weeks time, so its a wonderfull power...
    but how much that i can get?

    ReplyDelete
  5. wah kendalanya smsan, end susah buat YMan...

    ReplyDelete
  6. terimaksih atas dukunganya,karena saran da kritik sangat berguna bagi blog ini untuk lebih baik...thans..

    ReplyDelete
  7. keren....tp kayanya gag nyaman buat SMS an deh

    ReplyDelete
  8. kurang useful yah neng..
    masih sedikit sulit untuk di gunakan, tapi portable nya itu yang amuuPuun angkat tangan ma kaki deh..
    Hehhehe...

    ReplyDelete
  9. emang inovatif nih gadget, tapi klu mau nelpon dideketin sama bibir apa sama ..... telinga nih ?

    cheers,

    ReplyDelete
  10. Sudah mendukung 3,5 G ya.
    Makasih infonya ya

    ReplyDelete
  11. wekekek .. terlalu cepat perkembangan HP jadi susah buat nabungnya ..hehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Custom essay writing help from custom-writing

Win bonus and learn various reviews, tips, guide in casinoverdiener.com

Samsung UE19D4003 19-inch Widesreen HD Ready LED TV with Freeview